Kun olet suorittanut Visuaalisen myyntityön työharjoittelun ja valmistaudut menemään arviontikeskusteluun/kolmkantakeskusteluun koululle ja materiaalisi (eli blogisi mukaan lukien työpaikalta saamasi arviontilomake ja tutkintosuunnitelmasi) on valmiina, niin tee vielä ainakin tämä yksi kirjoitus: itsearviointi.
No mitä se itsearviointi tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että mietit ensin hieman sitä mitä olet tämän visuaalisen myyntityön kurssin suorittamisen aikana oppinut. Eli kokemuksia ja ajatuksia omasta osaamisestasi ja sen kehittymisestä: mikä on sujunut työharjoittelussa hyvin, mikä on ollut tai oli haasteellista ja miksi, miten aioit tulevaisuudessa (sitten kun olet valmistunut merkonomiksi) varmistaa oman osaamisen kehittämisen. Kirjoita näistä asioista, ja jos mieleen tulee vielä jotain muutakin, niin kirjoita niistäkin.